مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-16سياسي

امام جمعه سمنان: ناقضان حقوق زنان از حق زن در ایران سخن می گویند!


ناقضان حقوق زنان در بخش های مختلف، امروز از حق زن در کشورمان سخن می گویند و علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه چینی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به تلاش های دشمنان نظام اسلامی برای توطئه چینی علیه کشورمان اظهار کرد: دشمنی ها با ملت ایران همواره وجود داشته و چیز جدیدی نیست و باز هم در روزهای اخیر شاهد آن بودیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با آرای 43 کشور جهان به عضویت کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد درآمده است؛ اما برخی توطئه ها و لابی ها در روزهای اخیر سبب شد تا عضویت کشورمان در این کمیسیون لغو شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: لابی های سنگین، پیشنهاد حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد را با 29 رأی موافق، هشت رأی مخالف و 16 رأی ممتنع به تصویب رساندند و این دشمنی آشکار با کشور و ملت ماست.

مطیعی بیان کرد: استکبار جهانی که این روزها داعیه دار حقوق زنان در ایران شده، خودش همواره روی حقوق اولیه زنان پا گذاشته است و برخی از آنها ازجمله انگلستان از ناقضان جدی حقوق زنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: ناقضان حقوق زنان از حق زن در ایران سخن می گویند!

امام جمعه سمنان: ناقضان حقوق زنان از حق زن در ایران سخن می گویند!