مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16سياسي

مشکل عمده استان سمنان پدیده طلاق کاهش جمعیت جوان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مشکلات عمده این استان را کاهش جمعیت جوان و پدیده طلاق برشمرد و گفت: انتظار می رود بخش های مختلف جامعه به رفع این دو معضل کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلای امام (ره) این شهر ضمن بیان اینکه کاهش جمعیت جوان و طلاق دو مشکل عمده و اصلی استان سمنان محسوب می شود، ابراز داشت: این دو مقوله آینده یک سرزمین را با چالش اساسی مواجه می کند لذا می بایست از هم اکنون رأی رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان می توانند با ایده پردازی به رفع این مشکل بپردازند، افزود: از بخش های مختلف جامعه نیز انتظار می رود ضمن کمک به حل بحران و تقویت وحدت در جامعه ایده های قابل اجرا برای جوانی جمعیت ارائه دهند.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه این استان به لحاظ جوانی جمعیت به صورت وضعیت بحرانی شناخته شده است، ابراز داشت: ترویج فرزند آوری، کمک به ازدواج جوانان و جلوگیری از طلاق مواردی که در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه ها و حوزه ها می تواند به بحث و بررسی گذاشته شود.

مطیعی با بیان اینکه افزایش جمعیت جوان باید در استان سمنان هدف گذاری و همه بخش ها ملزم به همکاری در این مقوله شوند، تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عمده استان سمنان پدیده طلاق کاهش جمعیت جوان است

مشکل عمده استان سمنان پدیده طلاق کاهش جمعیت جوان است