مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16سياسي

تحقیق و پژوهش زمینه ساز رشد علمی در کشور است


تحقیق و پژوهش زمینه ساز رشد علمی است و خوشبختانه ملت ایران به ویژه بعد از انقلاب در این مسیر گام گذاشته است.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: تحقیق و پژوهش زمینه ساز رشد علمی است و خوشبختانه ملت ایران به ویژه بعد از انقلاب در این مسیر گام گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) فرمودند که بهترین انسان ها کسی است که دو خصلت نرم خو بودن در برخورد با مردم و اکرام کردن همسر را داشته باشد که در بحث تربیت دینی و خانوادگی هم گفته شد که انسان باید همسر خود را گرامی داشته و احترام کند.

وی افزود: اسلام از یک هزار و 400 سال پیش تا به امروز و همچنین تا به قیامت زن را مورد اکرام و احترام قرار داده است اما دشمنان با شعار بدون پشتوانه زن، زندگی، آزادی کجا می خواهند زن را به مرحله ابتذال بکشانند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: غربی ها مدعی هستند که با بی حجابی می خواهند به زن ارزش دهند اما آیا زن یا مرد با بی عفتی و برهنگی ارزش پیدا می کند؛ این افراد حرف از آزادی می زنند اما منظورشان بی بند و باری است؟.

حجت الاسلام دهشیری یادآور شد: اگر نگاه به زن به عنوان یک موجود الهی نگاهی با احترام باشد دارای ارزش است؛ به تعبیر حضرت علی (ع)، پیامبر اکرم (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و پژوهش زمینه ساز رشد علمی در کشور است

تحقیق و پژوهش زمینه ساز رشد علمی در کشور است