مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-16سياسي

حفظ آداب و رسوم مردم آبدان نیازمند کار پژوهشی جدی است


حفظ آداب و رسوم مردم آبدان نیازمند کار پژوهشی جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه های این هفته آبدان با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهشگران در بخش آبدان در حوزه هایی که امروز نیاز به تحقیق و پژوهش وجود دارد تلاش کنند و در حوزه پزشکی، صنعتی و در تکنولوژی های نوین به صورت دانش بنیان پیگیری کنند.

وی یادآور شد: بارها در جلسات خصوصی تلاش کردم برخی از امکانات که در اختیار داریم در اختیار پژوهشگران قرار دهیم و در مورد خاص و ویژه بخش آبدان مورد توجه قرار گیرد.

کارگر به مسئله مهم پژوهش و آداب مردم بخش آبدان اشاره کرد و بیان داشت: باید آداب مردم این منطقه از گذشته تا به امروز و همچنین علما و بزرگان و شهدای بخش که نیازمند یک کتاب ارزشمند نوشته شود.

خطیب نماز جمعه آبدان همچنین افزود: تاریخ و هنر و هنرمندی مردم بخش، مسئله ابزار و مشاغل و در رأس آنها قدمت کشاورزی در این منطقه کار شود و هم جایگاه مفاخر باید در این زمینه حفظ شود.

امام جمعه آبدان بیان داشت: تحقیق و پژوهش از مهارت های زندگی تک تک افراد جامعه است.

کارگر اظهار امیدواری کرد: بسیاری از آسیب های اخلاقی که در جامعه وجود می آید از همین حوزه عدم تحقیق و پژوهش است و بسیاری از بی اخلاقی ها و بداخلاقی ها که در حوزه رسانه و ارتباطات اجتماعی وجود دارد ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آداب و رسوم مردم آبدان نیازمند کار پژوهشی جدی است

حفظ آداب و رسوم مردم آبدان نیازمند کار پژوهشی جدی است