مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-16سياسي

امنیت و معیشت اساسی ترین نیاز هر فرد و جامعه است


نخستین و اساسی ترین نیاز انسانی هر فرد و جامعه امنیت و معیشت است، که در متون و تعالیم اسلامی به کرات مورد استناد قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها تدریس شود، و ما دیدیم که رهبری چگونه این مواجه را مدیریت کرند، به طوری که دشمن در این موضوع جا ماند هر چند که دشمن می خواست جامعه ما را دو قطبی کند ولی رهبری با آرامش این موضوع نیز مدیریت کرد و معترضین را سرمایه دانستند و همچنین این جنگ نیز جنگ ترکیبی عنوان کردند.

امام جمعه شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه، ما با هیچ کشوری رابطه راهبردی نداریم، افزود: هر چند که رجزخوانی بعضی از افراد مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران رو دست خورده است اشتباه می کنند، و رییس جمهور چین باید بداند که نباید در رابطه با جزایر سه گانه ایران صحبت کند و این مطالبه تمام مردم ایران است.

حجت الاسلام سالاری با تبریک روز حمل ونقل، و با تأکید بر اینکه، دستگاه های متولی زمینه حمل و نقل و بخصوص در زمینه تاکسی رانی در این شهرستان اقداماتی نیز انجام دهند اظهار کرد: صنعت حمل و نقل و خدمات جانبی آن در شمار بخش هایی از اقتصاد هر کشوری قرار می گیرند که سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال نیز دارند.

این بخش دربرگیرنده فعالیت هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و معیشت اساسی ترین نیاز هر فرد و جامعه است

امنیت و معیشت اساسی ترین نیاز هر فرد و جامعه است