مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-16سياسي

آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم بازدید از مدرسه حضرت زهرا(س) روستای چهکند گفت: آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم بازدید از مدرسه حضرت زهرا(س) روستای چهکند با بیان اینکه هوشیاری و آگاهی دانش آموزان می تواند به هدف گذاری هایی منتهی شود که قدرت کشور در آینده را تضمین کند، گفت: خوشحالم که مهمان دختران خوب دهه هشتادی ام هستم؛ این خوشحالی به سبب باوری است که نسبت به دختران دهه هشتادی دارم؛ می دانم این نسل دختران همت های بلند دارند، به کم قانع نیستند و برای این ایده آل گرایی، برنامه ریزی های هدفمندی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه آینده نگری دهه هشتادی ها به کارهای بزرگ برای آینده کشور منتهی خواهد شد، اظهار داشت: بهترین و برترین جایگاه برای ایران قوی با حرکت در مرزهای علم رقم خواهد خورد و این مسیر میتواند به رفع محرومیت و اتفاقات خوب مردمی برای رسیدن به ایران قوی بینجامد.

خزعلی با تأکید بر اینکه زنان نیمی از جامعه هستند اما سازندگان کل جامعه هستند، تصریح کرد: زنان ایران با وجود محدویت ها و تحریم های بسیار، همیشه تلاش کردند صدای رسای خود را به جهان برسانند؛ به همین دلیل است که دشمنان تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است

آینده موفق ایران قوی در گروی همت بلند نوجوانان و جوانان است