مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-16سياسي

جمهوری اسلامی ایران پرچم دار حقوق واقعی زنان است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچم دار حقوق واقعی زنان است، گفت: مشارکت زنان در سطوح مختلف اداری و مدیریتی کشورمان بیانگر حمایت از حقوق زنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به تصمیمات غرب در قبال ایران و کارگروه حقوق زنان، بیان کرد: اخراج ایران یک طنز است چرا که روزانه در آمریکا، انگلستان و اسپانیا و … راهپیمایی ها برگزار می شود و پلیس با شدت تمام زنان و دختران را سرکوب می کنند.

وی با بیان اینکه غرب که امروز مشکلات چوب و زغال سنگ و … دارد اما چنان زنان معترض را می زدند که گاهی چندین پلیس یک یک زن بی دفاع را لگد باران می کنند، ابراز کرد: این کشورها امروز ایران اسلامی را متهم می کنند و کشورمان را از کمیسیون حقوق و مقام زن سازمان ملل محروم کردند که به طنز شبیه است.

ادعای پوچ حقوق زنان توسط غرب امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما شاهد نقض حقوق زنان و دختران در قالب عقیم سازی اجباری زنان مهاجر و نژاد خاص با هدف اصلاح نژادی و همچنین افزایش خشونت های خانگی و مبتنی بر جنسیت و قتل زنان در اروپا هستیم، تاکید کرد: نقض حقوق زنان در یمن، فلسطین و … توسط آمریکا و اسراییل و برخی دول اروپایی و آل سعود به دنیا ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران پرچم دار حقوق واقعی زنان است

جمهوری اسلامی ایران پرچم دار حقوق واقعی زنان است