مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-16ورزشي

کمک به حفظ سلامتی با توسعه ورزش در بیماران خاص


دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: فدراسیون در وهله اول توسعه ورزش همگانی را سرمشق خود قرار داده تا توسعه ورزش و کمک به سلامتی افراد تحت پوشش را به وسیله ورزش تضمین کند.

- سیدمحسن موسوی پیش از ظهر امروز (25 آذرماه) در آیین اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران هموفیلی به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران هموفیلی در سه رشته دارت، پتانک و شطرنج برای بانوان و آقایان در دو رده سنی برگزار شد و زنجان در این دوره میزبان بیش از 90 ورزشکار از 16 استان کشور بود.

وی افزود: فدراسیون در وهله اول توسعه ورزش همگانی را سرمشق خود قرار داده تا توسعه ورزش و کمک به سلامتی را به وسیله ورزش مهیا کند.

در ادامه برنامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه در هیئت ورزشی ظرفیت هایی برای بیماران خاص فراهم شده تا ظرفیت ها و استعدادهای شان را بروز دهند، تصریح کرد: در این مسابقات برد و باخت مهم نیست، بلکه فضایی فراهم شده که ورزشکاران از سراسر کشور دور هم جمع شوند و ورزش یک بهانه است.

جواد بازرگان با بیان اینکه در زنجان ظرفیت های بسیار زیادی در رشته های مختلف وجود دارد تا در رشته های مختلف در کنار شما باشیم، ادامه داد: در زنجان در حوزه درمان و سلامتی نیز اتفاقی بی نظیر رخ داده و همه خدمات به صورت رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به حفظ سلامتی با توسعه ورزش در بیماران خاص

کمک به حفظ سلامتی با توسعه ورزش در بیماران خاص