مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-16سياسي

بایدن و ترامپ در دشمنی با ایران فرقی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: اگر مسجدی در منطقه ای باشد و همسایگان مسجد اهل نماز و مسجد نباشند در روز قیامت مسجد شاکی آنها خواهد شد همچنین اگر قرآنی در خانه باشد و انسان آن را نخواند و گرد و غبار روی کلام الهی بگیرد و انسان با قرآن انس نگیرد قرآن در روز قیامت شاکی انسان خواهد شد.

حکمتی نیک در ادامه با تبریک روز راهداری گفت: آنها در طول سال وظیفه سنگین خدمات رسانی به مردم را دارند کار آنها در فصل زمستان بیشتر است و بازگشایی راه های روستایی نیز کار آنها را سخت کرده که از خدمات آنها قدردانی می کنیم.

وی به 25 آذر روز پژوهش در کشور اشاره کرد و گفت: کشوری که تولید علم داشته باشد در دل نظام های مستبد و استکباری عالم هضم نخواهد شد اگر هر جامعه ای جایگاه علمی داشته باشد هرگز از بین نخواهد رفت.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی های کنونی دشمنان این است که کشور ایران اسلامی جایگاه علمی خود را در جهان پیدا کرده که باید از همه محققین و پژوهشگران کشور قدردانی کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج به 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح بانی وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: آن شهید بزرگوار تبیین گر رابطه میان حوزه و دانشگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و ترامپ در دشمنی با ایران فرقی ندارند

بایدن و ترامپ در دشمنی با ایران فرقی ندارند