مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-16سياسي

40 روستای بدون کد آب در دشتستان آبرسانی می شود/ قول آب و فاضلاب برای آبرسانی


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در طرح های آبرسانی و ضرورت حل مشکل تأمین آب دشتستان تأکید کرد و گفت: در این راستا 20 میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی دشتستان تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان ، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بررسی طرح های آبرسانی با اشاره به معضل کم آبی در شهرها و روستاهای دشتستان بر تسریع اجرا طرح های آبرسانی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم سخت کوش و انقلابی دشتستان تأمین اب در بخش های کشاورزی و شرب است.

وی با اشاره به اینکه طرح های مهمی در دشتستان در حوزه تأمین آب در حال اجرا است گفت: در نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور 20 میلیارد تومان برای تسریع در اجرا طرح های آبرسانی دشتستان تخصیص یافت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: در این دیدار مهمترین مسائل شهرستان دشتستان در حوزه آب همچون آبرسانی به بیش از 40 روستای فاقد کد آب در شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار مدیرعامل آبفای کشور ضمن تأکید بر حل مشکلات دشتستان در حوزه آب، و تخصیص 20 میلیارد تومان در تکمیل پروژه های آبرسانی، برای تأمین اعتبار در تسریع اجرا طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 روستای بدون کد آب در دشتستان آبرسانی می شود/ قول آب و فاضلاب برای آبرسانی

40 روستای بدون کد آب در دشتستان آبرسانی می شود/ قول آب و فاضلاب برای آبرسانی