مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-16حوادث

فوت 2 نفر در چوار ایلام بر اثر گازگرفتگی


پس از حضور 2 تیم از کارشناسان عملیاتی اورژانس در محل حادثه و بررسی صحنه، متاسفانه با دو نفر فاقد علائم حیاتی مواجه می شوند که علی رغم شروع فوری عملیات CPR و اقدامات درمانی، - نتیجه ای حاصل نگردیده و هر 2 نفر فوت شدند.

دو نفر در یکی از روستاهای شهرستان چوار استان ایلام در اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، حوالی ساعت 9:20 صبح امروز جمعه رد تماس تلفنی با اورژانس یک مورد گازگرفتگی در روستای حاجی بختیار از توابع شهرستان چوار گزارش شد.

پس از حضور 2 تیم از کارشناسان عملیاتی اورژانس در محل حادثه و بررسی صحنه، متاسفانه با دو نفر فاقد علائم حیاتی مواجه می شوند که علی رغم شروع فوری عملیات CPR و اقدامات درمانی، نتیجه ای حاصل نگردیده و هر 2 نفر فوت شدند.

قابل ذکر است با توجه به سرمای هوا در این ایام و لزوم استفاده از وسایل گرمایشی، لازم است شهروندان عزیز دقت بیشتری در این زمینه داشته و از وسایل گرمایشی استاندارد، در محیطی با تهویه مناسب استفاده نمایند.

کربن مونوکسید با نام “قاتل خاموش” شهرت دارد.

این ترکیب یک گاز سمی بدون رنگ و بو است که حتی مقدار کمی از این گاز ، به خصوص برای نوجوانان، زنان باردار و افراد سالخورده می تواند کشنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 2 نفر در چوار ایلام بر اثر گازگرفتگی

فوت 2 نفر در چوار ایلام بر اثر گازگرفتگی