مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-16بين الملل

رییس جمهوری تونس انتقادات آمریکا را رد کرد


روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت، رییس جمهوری تونس انتقادات آمریکا را در مورد تحکیم قدرت خود رد کرده و از اقداماتی دفاع کرد که از نظر دولت آمریکا و دیگران تهدیدی برای دموکراسی نوپایی است که زمانی به عنوان تنها دستاورد بهار عربی ظاهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، قیس سعید، رییس جمهوری تونس در جریان مشارکت در نشست سران آفریقا در واشنگتن، طی نشستی با هیئت تحریریه روزنامه واشنگتن پست و خبرنگاران اخبار جعلی را عامل انتقاد گسترده غرب از اقدامات او برای تحکیم اختیارات ریاست جمهوری خود دانست و قدرت های خارجی نامشخصی را محکوم کرد که به گفته او تلاش می کنند مخالفان را برای سرنگون کردن او تحریک کنند.

وی گفت، بسیاری از دشمنان دموکراسی در تونس هستند که می خواهند تمام تلاش خود را برای تضعیف زندگی دموکراتیک و اجتماعی این کشور از درون انجام دهند.

واشنگتن پست نوشت، قیس سعید پس از گذشت بیش از یک دهه از قیام 2011، که به یک دیکتاتوری طولانی پایان داد و موجی از انقلاب را در سراسر جهان عرب به راه انداخت، این اظهارات را مطرح می کند.

این روزنامه نوشت، سعید در حالی برای حضور در این نشست به آمریکا رفته است که تنها چند روز به برگزاری انتخابات پارلمانی مانده است؛ انتخاباتی که امیدوار است به دوره رویارویی با حامی اصلی تونس یعنی آمریکا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری تونس انتقادات آمریکا را رد کرد

رییس جمهوری تونس انتقادات آمریکا را رد کرد