مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-16اجتماعي

نیروگاه های تهران مازوت سوزی نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در حاشیه برگزاری دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در پاسخ به سوالی درباره تأثیر گذاری مدیریت شهری در آلودگی هوا گفت: - رییس شورای عالی استان ها گفت:در تهران نیروگاه ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در حاشیه برگزاری دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در پاسخ به سوالی درباره تأثیر گذاری مدیریت شهری در آلودگی هوا گفت: متأسفانه در تأمین برق با توجه به شدت مصرف با مشکلات متعددی روبه رو هستیم، اما در تهران نیروگاه ها به هیچ عنوان از مازوت استفاده نمی کنند.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف منجر به یک دوگانه شده است گفت: یا باید مجموعه های صنعتی را متوقف کنیم یا باید در برخی استان ها برای تأمین برق از مازوت استفاده کنیم که به طبع آلودگی هوا را به همراه دارد و این مشکلی است که امروز با آن مواجه هستیم.

سروری تصریح کرد: البته با وجود تمام این مشکلات تا جایی که ممکن.

بوده گاز به عنوان جایگزین مازوت استفاده شده است.

رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: در کلانشهر تهران نیروگاه ها از مازوت استفاده نمی کنند، اما باتوجه به کاهش دما شدت مصرف گاز هم افزایش زیادی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های تهران مازوت سوزی نمی کنند

نیروگاه های تهران مازوت سوزی نمی کنند