مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-16سياسي

سلطه گران با هر اقدام امیدآفرین در ایران مخالفت می کنند


دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سلطه گران با هر اقدام امیدآفرین در ایران مخالفت می کنند و از طرف دیگر تحریم های ظالمانه علیه ملت ما را تشدید می کنند.

- محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اهداف مخالفان جمهوری اسلامی از ایجاد اغتشاشات در کشور، گفت: آمریکا و اسراییل و همه آنها که با جمهوری اسلامی دشمنی دارند، دینداری مردم ایران برایشان مهم نیست؛ بلکه به دنبال آن هستند که ایران به آنها اجازه بدهد اموال و منابع مردم را چپاول کنند.

نظام سلطه می خواهد سایر ملت ها همچون عربستان باشند تا علاوه بر بهره برداری از دارایی آنها، هیچ مخالفتی در برابر اوامرشان نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز نظام سلطه می بیند که جمهوری اسلامی نه تنها اجازه غارت منابع کشور را به آنها نمی دهد بلکه سایر حکومت های دنیا نیز با پیروی از ایران، قدرت آنها را زیر سوال می برند.

عامری بیان کرد: در این سال ها دشمنان جمهوری اسلامی اقدامات متعددی علیه کشور ما داشته اند، امروز نیز در ادامه مسیر دشمنی خود اغتشاشات به راه می اندازند؛ اما باید بدانیم دشمنی آنها با کشور ما بر سر تدین و اسلام نیست؛ آنچنان که هیچکدام از مصادیق دینداری در کشوری همچون عربستان برای آنها اهمیتی ندارد، بلکه صرفاً به دنبال استثمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطه گران با هر اقدام امیدآفرین در ایران مخالفت می کنند

سلطه گران با هر اقدام امیدآفرین در ایران مخالفت می کنند