مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-16سياسي

قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است


معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است، گفت: شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و عزت ابدی رسانده اند.

- ‏روح الله سلگی دیشب در یادواره شهدای شهرستان چالوس، اظهار کرد: مردم در نظام اسلامی قدرت محرکه و پیشران توسعه به شمار می روند.

‏وی با اشاره به نقش آفرینی مردم در صحنه های انقلاب به ویژه در دفاع مقدس افزود: پشتیبانی همیشگی مردم از نظام دینی مایه خرسندی جبهه انقلاب و حسادت و عصبانیت دشمنان است.

‏معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است، افزود: شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و عزت ابدی رسانده اند.

‏وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور آن را محصول برنامه ریزی و نقشه طولانی مدت رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین دانست و افزود: استکبار در این حوادث یک بار دیگر از دست ملت وفادار انقلاب سیلی خورد و نتوانست نقشه شوم خود را پیش ببرد.

‏وی بازخوانی حوادث پرفراز و نشیب انقلاب و بازگویی توطئه های فراوان استکبار و حامیانش در مقابله با نظام اسلامی را ضروری دانست و یادآور شد: تقویت اتحاد و انسجام اقوام مختلف ایرانی و پیگیری آرمان های رفیع انقلاب موجب ناکامی دشمنان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است

قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است