مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-16اقتصادي

مرمت و مقاوم سازی بازار تهران آغاز شد


رییس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به رفع فریز محدوده فداییان اسلام تا ناحیه صنعتی شمال ری، از آغاز مرمت و مقاوم سازی بازار تهران خبر داد.

- مهدی هدایت در گفت وگو با خبرنگار مهر از تبدیل گاراژ بوربور در محله هرندی به پروژه مسکونی خبر داد و گفت: اخیراً یک مصوبه ماده 5 داشتیم که بر اساس آن در گاراژ بوربور واقع در محله هرندی یک پروژه شاخص ساخته خواهد شد که اساساً اقتصادی نیست و مسکونی است؛ اما پروژه پیشران است و آرام آرام الگوسازی صورت خواهد گرفت و شهردار تهران نیز دستور داده است که ساختمان های خوب ساخته شود تا فضای آنجا تغییر پیدا کند.

رییس سازمان نوسازی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در قرارگاه جهادی مسکن، محور بخش خصوصی است و کار اصلی شهرداری تسهیل گری و رفع موانع محسوب می شود، عنوان کرد: همه پروژه هایی که توسط سازمان نوسازی ساخته می شود، مشارکتی است و کار پیمانکاری انجام نخواهیم داد اما استفاده از فناوری های نوین، انرژی های نو و سبک کردن ساختمان ها در برنامه ما خواهد بود.

ساخت مسکن در هر منطقه با توجه به مشخصات آن منطقه است وی با بیان اینکه ساخت و ساز در هر منطقه بر اساس مشخصات آن منطقه صورت خواهد گرفت، گفت: به طور مثال در منطقه 19 مشخصات پروژه ها با کیفیت تر از منازل مسکونی منطقه 19 است و اگر قرار باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و مقاوم سازی بازار تهران آغاز شد

مرمت و مقاوم سازی بازار تهران آغاز شد