مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-16فرهنگي

کودکان و نوجوانان از زاینده رود می نویسند


رییس دبیرخانه فرهنگی زاینده رود از برگزاری کلاس آموزش نویسندگی ویژه کودکان و نوجوانان و با محوریت زاینده رود خبر داد.

- سعید امامی دراین باره به ایسنا گفت: کارگاه نویسندگی درباره زاینده رود ویژه کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال است که طی آن اصول کلی نویسندگی و مراحل تولید اثر داستانی آموزش داده می شود.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت ویژه زاینده ‎رود، همه اقشار جامعه باید نسبت به آن حساسیت و مطالبه گری داشته باشند و به دلیل اینکه کودکان و نوجوانان، تأثیرگذارترین اعضای خانواده و بهترین سفیران فرهنگی هستند این برنامه با محوریت زاینده رود و برای این گروه سنی برگزار می شود.

ضمن اینکه هدف از اجرای آن، ایجاد احساس تعلق و مطالبه گری در کودکان و نوجوانان نسبت به جریان دائمی زاینده رود به عنوان شاهرگ حیاتی فلات مرکزی ایران و انتقال حساسیت و اهمیت زاینده رود به نسل های بعدی است.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ما معتقدیم که زاینده رود به عنوان شاهرگ حیاتی در فلات مرکزی، آن قدر اهمیت دارد که حس تعلق به آن و احساس مطالبه برای جریان دائمی آن باید نسل به نسل منتقل شود و اهمیت آن به نسل های آینده نیز ساری و جاری باشد؛ حتی اگر زاینده رود جریان دائمی پیدا کند باید در نسل های بعد نیز اهمیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان از زاینده رود می نویسند

کودکان و نوجوانان از زاینده رود می نویسند