مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 01:002022-12-15سياسي

این روزها چنین مردانی کمتر پیدا می شوند/ باید به جامعه رنگ خوشبختی بدهیم


همسر شهید محمدتقی ترکمانی در برشی از خاطرات زندگی مشترکش از مردی می گوید که شاید این روزها دیدن چنین کسانی کمتر به چشممان بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، محمدتقی ترکمانی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه همدان بود که در 11 شهریور سال 1360 در منطقه قراویز به شهادت رسید و پیکرش همچنان در آن منطقه به جا مانده است.

مهین احمدی خواه همسر این شهید عزیز در برشی از خاطرات زندگی مشترکش با محمدتقی از مردی می گوید که شاید این روزها دیدن چنین کسانی کمتر به چشممان بیاید.

و به راستی با خواندن سرگذشت شهداست که به حقانیت این جمله حاج قاسم سلیمانی می رسیم که تا شهید نباشی، شهید نمی شوی! نامه شهید به همسرش پیش از ازدواج در آن زمان دختر و پسر قبل از ازدواج هیچ صحبتی باهم نمی کردند.

روزی که برای خرید انگشتر به بازار رفته بودیم، خواهر آقا محمد نامه ای را برای من آورد که در آن نوشته شده بود: الگوی زندگی باید حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) باشند؛ مثل آب نباشیم که در هر ظرفی به صورت یخ شکل بگیرد؛ باید به جامعه رنگ خوشبختی بدهیم و نه اینکه رنگ بگیریم و این را بدانید که آن صورت انسانی شما بود که مرا به سمت تان کشاند نه آن صورت ظاهری شما چون من تا به حال صورت شما را ندیدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها چنین مردانی کمتر پیدا می شوند/ باید به جامعه رنگ خوشبختی بدهیم

این روزها چنین مردانی کمتر پیدا می شوند/ باید به جامعه رنگ خوشبختی بدهیم