مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-15سياسي

انقلاب امروز بیشتر از روزهای پیشین به بصیرت نیاز دارد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: انقلاب از این گردوخاک و سروصداها زیاد دیده است و در نهایت این انقلاب مقدس به دولت کریمه متصل خواهد شد، - انقلاب امروز بیشتر از دیروز به فداکاری و بصیرت نیاز دارد چراکه به مراد و مقصود جمهوری اسلامی نزدیک می شویم.

سردار صادقی شامگاه پنجشنبه 24 آذرماه در چهاردهمین یادواره 400 شهید گردان های آتش لشگر 32 انصارالحسین(ع) همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار شد، بیان کرد: همه شهدا، مومنین و .

ارادت خاصی به سید النساءالعالمین(س) دارند و تمام زندگی ایشان باید درس و الگو برای ما باشد، حضرت زهرا(س) بنا به روایت شعیه و سنی وقتی به سمت مسجد نبی(ص) حرکت کرد تا از دین خدا و ولایت حمایت کند تمام حرکاتشان پیامی داشت، شهیده ای که تمام هستی خود را در مسیر دین فدا کرد نخستین چیزی که طلب کردند یک روسری بلند بود که به سر انداختند طوری که گردن و دوش های ایشان را پوشاند، زمانی که خواستند حرکت کنند چادر و عبایی بلندی طلب کردند به گونه ای که وقتی حرکت می کردند به پاهایشان می پیچید.

وی ادامه داد: ایشان وقتی در مسجد نبی(ص) قرار گرفتند فرمودند چه شد؟ چرا چادر مقدس دین را از سر دین برداشتید؟ چرا آن را مستعمل و کهنه دانستید؟ چرا آن را عوض کردید؟ چون شیطان در وجود شما طلوع کرده بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب امروز بیشتر از روزهای پیشین به بصیرت نیاز دارد

انقلاب امروز بیشتر از روزهای پیشین به بصیرت نیاز دارد