مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-15سياسي

فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی پنج شنبه شب در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار داشت: اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه های آن به گونه ای برنامه ریزی شود که صد در صد جذب افراد برای اشتغال در این بنیاد و زیرمجموعه های آن از میان خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رسیدگی به گلزار مطهر شهدا افزود: رسیدگی به گلزار مطهر شهدا از موارد مهمی است که باید پیگیری شود.

وی گفت: نقشه سرمایه گذاری سازمان کوثر نیازمند بازنگری است و انتظار می رود که این سازمان در استان بوشهر نیز سرمایه گذاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: ظرفیت سرمایه گذاری پتروشیمی نیز در این زمینه در استان وجود دارد و با صحبت هایی که انجام شده فرمول هایی برای سرمایه گذاری دارند که می توان بهره برد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه های اقتصادی دولتی در استان بوشهر برای سرمایه گذاری در پروژه های بنیاد شهید موردی که لازم است توسط معاون رییس جمهور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود

فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود