مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-15سياسي

قدردانی خانواده شهیدمولوی عبدالواحدریگی از مسئولان و مردم


خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران سه قوه و نهادهای ذیربط امنیتی و انتظامی و شورای تأمین سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

- به گزارش، در این پیام آمده است: به حکم ادب و حق شناسی، محضر علما، معتمدان، مسئولان و آحاد مردم قدرشناس که با حضور پرشور و رشک برانگیز خود در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم پدر شهیدمان مولوی عبدالواحد ریگی (رحمت الله علیه) و یا ارسال پیام های همدردی، موجبات تسلی آلام جانکاه مان گردیدند، نهایت تشکر و امتنان خویش را صمیمانه ابراز می داریم.

در ادامه این پیام، آمده است: شایسته است قدردانی ویژه خویش را از عنایت رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه و نهادهای ذیربط امنیتی و انتظامی و شورای تأمین سیستان و بلوچستان که از ابتدای این حادثه تروریستی با بکارگیری همه ظرفیت ها و توانمندی های خویش به طور شبانه روزی وارد عمل شده و توانستند در اسرع وقت، سه تن از عوامل اصلی ترور این شهید مظلوم را شناسایی و دستگیر کنند، اعلام کنیم.

این پیام می افزاید: از خداوند متعال برای مردم عزیز و مسئولان، عزت و توفیقات روزافزون را از صمیم قلب مسئلت داریم.

امیدواریم که با تلاش های بی وقفه انجام شده و در حال انجام، دیگر عاملان و آمران این اقدام تروریستی دستگیر و به چنگال قانون و عدالت سپرده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی خانواده شهیدمولوی عبدالواحدریگی از مسئولان و مردم

قدردانی خانواده شهیدمولوی عبدالواحدریگی از مسئولان و مردم