مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-15فرهنگي

جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره دریای سرخ به فیلم «سونسوز» رسید


فیلم «سونسوز» با نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی از اردبیل در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره دریای سرخ، جایزه بهترین فیلم نامه را از داوران این جشنواره دریافت کرد.

- اردبیل- فیلم سونسوز با نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی از اردبیل در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره دریای سرخ، جایزه بهترین فیلم نامه را از داوران این جشنواره دریافت کرد.

رضا جمالی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: فیلم سونسوز بعد از حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره شب های سیاه تالین در کشور استونی که از جشنواره های الف دنیاست، در دومین حضور بین المللی خود تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان بود.

وی افزود: فیلم جدید در کنار فیلم های مهم جهان از جمله فیلم سینمایی مثلث اندوه ساخته روبن اوسیوند برنده نخل طلای جشنواره کن و همچنین در کنار فیلم های جدید دلال به کارگردانی هیروکازوکورییدا، ارواح اینیشرین ساخته مک دونالد تصمیم به رفتن از پارک جان ووک و امپراتوری نور فیلم جدید ساخته سم مندس آثار مهمی بودند که امسال در جشنواره دریای سرخ به نمایش گذاشته شدند.

کارگردان و فیلمساز اردبیل ادامه داد: در این دوره جشنواره الیور استون برنده 3 جایزه اسکار، در رأس هیئت داوران با تمجید از فیلم سونسوز جایزه تندیس بهترین فیلمنامه را در بخش مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره دریای سرخ به فیلم «سونسوز» رسید

جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره دریای سرخ به فیلم «سونسوز» رسید