مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-15سياسي

برنامه ریزی برای تقویت دانشگاه فرهنگیان/1300 هیئت علمی جذب می شود


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تقویت دانشگاه فرهنگیان، گفت: در این راستا مجوز جذب هزار و 300 عضو هیئت علمی برای این دانشگاه اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری امروز پنج شنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه امسال با نیروی مازاد در بدنه آموزش و پرورش مواجه بودیم، اظهار داشت: با یک مصوبه مجلس، 300 هزار نیروی مازاد وارد آموزش و پرورش شد، این در حالیست که برخی از این نیروها در لرستان مجبور شدند که در شهرهای دیگر تهران به کار مشغول شوند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: نهادی مانند دانشگاه فرهنگیان که وظیفه معلم سازی را بر عهده دارد باید تقویت شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به وجود 40 هزار نیروی مازاد دانشگاه فرهنگیان لرستان، بیان داشت: متأسفانه نیرو جذب شده اما جایی برای آنها پیش بینی نشده است.

نوری با تاکید بر لزوم توجه به نظام آموزش و پرورش به عنوان یک زیرساخت در کشور، گفت: اگر این امر محقق نشود باید پاسخ های سختی را در آینده بدهیم، در این راستا نیازمند بازنگری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم ارزش افزوده آموزش و پرورش از تمام بخش های اقتصادی و مالی بالاتر است، تصریح کرد: میانگین نرخ واقعی بازگشت سرمایه در آموزش و پرورش 10 است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تقویت دانشگاه فرهنگیان/1300 هیئت علمی جذب می شود

برنامه ریزی برای تقویت دانشگاه فرهنگیان/1300 هیئت علمی جذب می شود