مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-15اجتماعي

راهیابی 16 اثر از گیلان به مرحله نهایی جشنواره پژوهش سراها


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ارسال بیش از سه هزار اثر به جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی گفت: 16 اثر از استان گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فائزی بعد از ظهر پنجشنبه در سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی گیلان با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره گفت: این آثار با موضوعاتی همچون سلول بنیادی، نجوم، زیست، فناوری، رباتیک، نانو، ادبیات، کدنویسی، آزمایشگاه، حمل و نقل، گیاهان دارویی و انرژی نوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان 24 منطقه آموزش و پرورش گیلان به این جشنواره اثر ارسال کرده اند، بیان کرد: 169 اثر این دانش آموزان در مرحله نخست و استانی این جشنواره داوری شد.

فائزی تصریح کرد: از بین آثار داوری شده در مرحله استانی، 16 اثر و 13 دانش آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: ایجاد زمینه طراحی و انجام طرح های تحقیقی، پژوهشی و فناوری، استعداد یابی و استعداد پروری و ایجاد محیط های متنوع یادگیری از دیگر اهداف برگزاری این جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 16 اثر از گیلان به مرحله نهایی جشنواره پژوهش سراها

راهیابی 16 اثر از گیلان به مرحله نهایی جشنواره پژوهش سراها