مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-15سياسي

نیروهای مسلح در خدمت مردم است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: رکن بزرگ حفظ امنیت کشور و جامعه، نیروهای مسلح هستند؛ این با هم بودن، این وحدت و همدلی در راستای خدمت به جامعه اسلامی است.

- حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان شاه رضایی شامگاه امروز (24 آذرماه) در آیین افتتاح معبر عبوری از محل پادگان ارتش زنجان که همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان محقق شد، اظهار کرد: بنای مقام معظم رهبری از همان ابتدا در این راستا بود که اراضی مربوط به پادگان های نیروهای مسلح تا جایی که به ماهیت نیروهای مسلح ضرری وارد نشود به خارج از شهرها انتقال یابد که یکی از این اراضی پادگان تیپ زرهی 216 ارتش زنجان است.

وی افزود: در نیروهای مسلح فرد نمی تواند تصمیم بگیرد؛ فرماندهی معظم کل قوا باید اجازه واگذاری اراضی به هر قسمتی را صادر کنند که این اجازه کلی را در سال 1385 صادر فرمودند.

همچنین دستورات مربوط به جزییات هم براساس تفیذ اختیارات به فرماندهان عالی ارتش جمهوری اسلامی داده شده است؛ پس اگر در راستای اجرای این پروژه بزرگ مشکلاتی وجود داشته است، مربوط به استان نبوده و فرماندهان باید به سلسله مراتب عمل می کردند.

این مسئول با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) که فرموده اند نیروی مسلح پشتوانه امن جامعه و زینت حاکمان است، تصریح کرد: نیروی مسلح برای مردم و در خدمت مردم است؛ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در خدمت مردم است

نیروهای مسلح در خدمت مردم است