مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-15سياسي

شناسایی عوامل فسادزا از اولویت های قوه قضاییه است


معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: شناسایی آسیب های اجتماعی، عوامل فسادزا و بسترهای ایجاد جرم در دستور کار جدی قوه قضاییه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر جهانگیر عصر پنجشنبه همزمان با سفر استانی رییس قوه قضاییه به زنجان، با حضور در شهرستان ابهر و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شناسایی آسیب های اجتماعی، عوامل فسادزا و بسترهای ایجاد جرم در دستور کار جدی قوه قضاییه قرار دارد، گفت: یکی از مأموریت های اصلی معاونت پیشگیری و وقوع جرم این است که بتواند عوامل جرم زا را شناسایی و بسترهای لازم را حذف کند تا بحث ورود و تشکیل پرونده قضایی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کاهش پرونده های قضایی باعث رسیدگی به تخلفات دانه درشت ها می شود، افزود: دستگاه قضایی فرصت کند به دانه درشت ها بپردازد و پرونده های مهم و کثیرالشاکی را به موقع رسیدگی کند.

جهانگیر با اشاره به حضور خود در شهرستان ابهر برای بررسی بحث اختلاف زمین های شریف آباد است، ادامه داد: با بررسی های اولیه قبل از سفر، مشخص شد این بحث دارای پرونده ای است که از قبل از انقلاب و با موضوع اصلاحات ارضی آغاز شده و اختلافاتی بین مردم ایجاد کرده که تا امروز نیز ادامه دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: پرونده ای در خصوص زمین های شریف آباد ابهر در دیوان عدالت مطرح و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل فسادزا از اولویت های قوه قضاییه است

شناسایی عوامل فسادزا از اولویت های قوه قضاییه است