مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-15سياسي

تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی بهترین محل برای ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: - تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی و تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام در استان، افزود: باید توجه داشت که فضای مجازی بهترین عرصه برای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان و تبیین واقعیت های انقلاب اسلامی است که باید حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها و بخش ها، جامعه را به عطر شهادت معطر می کند و برکات فراوانی دارد، اظهار داشت: شهدا در طول حیات مبارک خود مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند و نباید اجازه دهیم دلاورمردی ها و حماسه آفرینی های بی نظیر آنان به فراموشی سپرده شود.

محمدی به جایگاه رفیع سردار شهید سلیمانی در نهضت اسلامی اشاره و اضافه کرد: باید تمام تلاش ها بر برگزاری شکوهمند سالروز شهادت ایشان معطوف شود.

وی بر لزوم تشریح و تبیین شخصیت شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی این شهید والامقام از جهات گوناگون نظیر ارتباط با خانواده، نحوه تعامل با جوانان، سبک فرماندهی تبیین شود، می تواند در تربیت صحیح نسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری است

تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری است