مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-15اجتماعي

پرداخت تسهیلات به مهارت آموزان فنی و حرفه ای در اردبیل


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای مهارت آموزان رشته های فنی نوین در اردبیل انجام می شود.

- رحیم یونسی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در دوره های مختلف برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای آغاز شده و در سه ماه پایانی سال نیز همچنان در 25 مرکز مهارت آموزی استان در نوبت صبح و عصر در خدمت نوجوانان، جوانان و گروه های سنی مختلف هستیم.

وی تنوع رشته های مهارتی نوین را برای آموزش یادآور شد و تصریح کرد: بیشترین استقبال از رشته هایی همچون تعمیر و نگهداری آسانسور، پکیج، تلفن همراه و تعمیر خودرو را شاهد بودیم که علاقه مندان در این دوره ها بیش از 360 ساعت دوره را سپری می کنند تا بعد از سه ماه مهارت آموزی وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضرورت تغییر نگرش در رشته های دانشگاهی و رویکرد مهارت آموزی را در وزارت علوم یادآور شد گفت: به جای رشته های نظری و تئوری بهتر است رشته های مهارتی در دستور کار مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرد تا فارغ التحصیلان این رشته ها به سرعت جذب بازار کار شوند.

یونسی افزود: برای سربازان که اقدام به مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای می کنند، به محض دریافت مدرک مهارتی 150 تا 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود که برای سایر گروه های فراگیر نیز ارائه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به مهارت آموزان فنی و حرفه ای در اردبیل

پرداخت تسهیلات به مهارت آموزان فنی و حرفه ای در اردبیل