مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-15حوادث

عاملان قتل در دام کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان


رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل شهروند 22 ساله چابهاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا نصیری درباره جزییات این خبر، گفت: در یازدهم دی ماه سال گذشته، طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد مفقودی شهروند 22 ساله در شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته و پس از حدود 3 ماه جسد فرد مفقودی در شهرستان نیک شهر کشف شد، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که جوانی 22 ساله توسط فرد یا افرادی ناشناس با ضربات ممتد چاقو به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با جمع آوری سرنخ های موجود، متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتلان به استان های همجوار، تلاش پلیس برای دستگیری آنان ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفا متهمان به دست آورده و در نهایت با تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل در دام کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان

عاملان قتل در دام کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان