مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-15اقتصادي

استاندار تهران تاکید کرد: پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله بن


استاندار تهران بر پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله بن تاکید کرد.

- تاکید کرد.

​​​​به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در سفر به شهرستان فیروزکوه با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده اظهار داشت: در منطقه مزداران با همکاری بنیاد مسکن شاهد پیشرفت های خوبی در جبران نیازمندی مردم در زمینه مسکن هستیم.

وی افزود: در خصوص تصمیمات گرفته شده برای جلوگیری از حوادث آینده منطقه و کاهش مشکلات مربوط به منابع اعتباری و برای جبران ضرر و زیان سیل زدگان بحث و بررسی شد.

استاندار تهران با اشاره به دیدار با معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران ارشد اداری و امام جمعه شهرستان تاکید کرد: موضوعات عمومی مردم از جمله رفع موانع تولید و توسعه شهرستان، چگونگی ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری اقتصادی و رفع موانع تامین زیرساخت ها و صنعتی سازی حوزه های کشاورزی و دامپروری مورد تاکید قرار گرفت.

فخاری سپس گفت: در مورد مسائل مربوط به سد نمرود و مشکلات مردم منطقه سله بن مقرر شد تا تصمیماتی گرفته شود و در برنامه های آتی به طور جدی رفع مشکلات مردم این منطقه در دستورکار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: مسائل حمل ونقل و حریم شهر فیروزکوه، اجرای طرح کمربندی و طرح جامع این شهر نیز مورد توجه قرار گرفت تا زیرساخت های لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران تاکید کرد: پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله بن

استاندار تهران تاکید کرد: پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله بن