مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-15سياسي

پیگیری رفع مشکلات منطقه 18 در دستورکار مجمع نمایندگان تهران


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس به تشریح جزییات بازدید اعضای این مجمع از شهرک ولی عصر (عج) منطقه 18 و برگزاری نشست به منظور رفع مشکلات مردم این محدوده پرداخت.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس به تشریح جزییات بازدید اعضای این مجمع از شهرک ولی عصر (عج) منطقه 18 و برگزاری نشست به منظور رفع مشکلات مردم این محدوده پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در تشریح جزییات بازدیدی که به همراه سید محسن دهنوی به نمایندگی از طرف مجمع نمایندگان تهران از بخش های مختلف شهرک ولی عصر (عج) منطقه 18 داشته اند، گفت: پیرو نظارت میدانی از منطقه 18 تهران، نشست جمع بندی در مسجد حضرت زینب (س) شهرک ولیعصر با حضور بنده و آقای دهنوی عضو هیات رییسه مجلس به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و آقایان بشیری معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران، کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، روسای ادارات دولتی و معاونین و مدیران شهرداری منطقه 18 و اهالی و خانواده شهدای منطقه 18 و معتمدین محلات و شورایاران محلات 18 گانه این منطقه برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست مقرر شد مشکلات مدارس منطقه از قبیل تعمیرات سیستم گرمایشی و دیگر مسایل تعمیراتی ظرف مدت یک هفته جمع بندی و طی یک برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع مشکلات منطقه 18 در دستورکار مجمع نمایندگان تهران

پیگیری رفع مشکلات منطقه 18 در دستورکار مجمع نمایندگان تهران