مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-15اقتصادي

آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرمه/ 247 واحد ویلایی در حال ساخت


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز فاز اول عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: در فاز نخست 247 واحد ویلایی با مساحت 10 هکتار ساخته می شود.

- قاسم قاسمی در حاشیه سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان گرمه، در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی 247 واحد از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به مساحت 10 هکتار صبح پنج شنبه بر زمین خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: عملیات تسطیح و آماده سازی معابر طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمه توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و پیمانکاری شهرداری گرمه با مساحت کل 45 هزار متر مربع و حجم 25 هزار متر مکعب خاکبرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: در شهر گرمه بیش از 2 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد هراز و 67 نفر واجد شرایط و تعداد 494 نفر آورده اولیه خود را واریز کردند که در فاز اول عملیات اجرایی 247 واحد در این شهرستان امروز آغاز شد.

قاسمی بیان داشت: 30 هکتار از زمین های شهر گرمه نیز در حال الحاق به محدوده در راستای طرح نهضت ملی مسکن هستیم که به زودی تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرمه/ 247 واحد ویلایی در حال ساخت

آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرمه/ 247 واحد ویلایی در حال ساخت