مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-15سياسي

همایش «فقه معاصر» در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد


همزمان با هفته پژوهش همایش «فقه معاصر» باحضور آیت الله فاضل لنکرانی، اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان و نخبگان و طلاب حوزه علمیه قم درسالن فقاهت مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزارشد.

- همزمان با هفته پژوهش همایش فقه معاصر باحضور آیت الله فاضل لنکرانی، اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان و نخبگان و طلاب حوزه علمیه قم درسالن فقاهت مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با هفته پژوهش همایش فقه معاصر با حضور آیت الله فاضل لنکرانی، اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان و نخبگان و طلاب حوزه علمیه قم در سالن فقاهت مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله حسینی بوشهری در این همایش با تاکید بر اینکه تعیین زمان برای فقه معاصر غیرممکن است، گفت: فقه معاصر مثل یک رودخانه سیالی است، که بزرگان ما نسبت به زمان خود با هر مسئله ای مواجه شدند و مطابق با آن مسئله پاسخ دادند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: فقه متناسب با نیازهای زمان به معنای فقه معاصر است و این فقه حتی در زمان پیامبر و امامان معصوم (ع) نیز بوده و به طورکلی مربوط به همه اعصار و زمان ها می باشد، ما باید بنابر شرایط زمان خود، فقه معاصر و موضوع های مورد نیاز را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «فقه معاصر» در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد

همایش «فقه معاصر» در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد