مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-15سياسي

بازدید وزیر نیرو از پروژه های جهاد آبرسانی خراسان جنوبی


وزیر نیرو در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی از پروژه آبرسانی به مجتمع خونیک چهارتنگ به نمایندگی از پروژه های جهاد آبرسانی استان بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر نیرو در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی از پروژه آبرسانی به مجتمع خونیک چهارتنگ به نمایندگی از پروژه های جهاد آبرسانی استان بازدید کرد.

وزیر نیرو در بازدید از این مجتمع اظهار کرد: در راستای رفع مشکل تنش آبی روستاهای کشور با استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و گروه های جهادی آب رسانی به 10 هزار روستا با عنوان جهاد آبرسانی آغاز شده است که قرار است طی سه سال به پایان برسد و از این تعداد 110 روستا مربوط به خراسان جنوبی است.

مهندس محرابیان افزود: عملیات اجرایی این پروژه از اواخر سال گذشته آغاز شده و تا کنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این مراسم از پایان آبرسانی به روستاهای درمیان تا سال آینده خبر داد اظهار کرد: از 37 هزار نفر جمعیت درمیان به 35 هزار نفر آبرسانی شده است و 2 هزار نفر باقی مانده است.

مهندس امامی ادامه داد: مجتمع خونیک چهارتنگ بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان درمیان است که 37 روستا زیرمجموعه آن قرار دارد و برای آبرسانی به روستاهای این مجتمع 4820 مترمکعب مخزن پیش بینی شده تا 7300 نفر جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از پروژه های جهاد آبرسانی خراسان جنوبی

بازدید وزیر نیرو از پروژه های جهاد آبرسانی خراسان جنوبی