مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-15سياسي

طلاب رزمی تبلیغی از کارآمدترین نیروهای حاضر در جبهه ها بودند


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دوران دفاع مقدس طلاب رزمی تبلیغی از کارآمدترین نیروهای حاضر در جبهه ها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر پنجشنبه همایش اقتدار در سایه ولایت با حضور گردان های طلاب و روحانیون تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت؛ در دوران دفاع مقدس طلاب رزمی تبلیغی از کارآمدترین نیروهای حاضر در جبهه ها بودند و روحانیت در مقایسه با سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: بزرگترین حامی این تیپ امام صادق (ع) رهبری بودند و بعد از دوران دفاع مقدس این تیپ در عرصه حفظ روحیه جهادی و انقلابی حوزه علمیه و جامعه اسلامی نقش مؤثری داشته و پرچمدار حرکت های انقلابی و ولایتمدارنه بوده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت: عظمت کار طلاب تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) باید به جامعه شناسانده شود و فعالیت آنان گسترش یابد.

وی افزود: پس از دفاع مقدس تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در هر حادثه ای که در کشور رخ می داد در عرصه خدمت رسانی حضور داشتند که وقوع زلزله و سیل از جمله آنان بوده است و شعار این طلاب این است که کاری را انجام می دهیم که کسی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب رزمی تبلیغی از کارآمدترین نیروهای حاضر در جبهه ها بودند

طلاب رزمی تبلیغی از کارآمدترین نیروهای حاضر در جبهه ها بودند