مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-15اقتصادي

50 هزار تن برنج در مازندران خریداری می شود/ صادرات به روسیه


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز خرید توافقی برنج در استان گفت: 50 هزار تن برنج از کشاورزان خریداری می شود.

- حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح خرید برنج پرمحصول در استان اظهار داشت: برنج پرمحصول کشاورزان به صورت توافقی در هفت مرکز خریداری می شود.

وی با اظهار اینکه این مراکز خرید در شهرستان های آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود، نکا و بهشهر دایر شدهه است، افزود: برنج پرمحصول کشاورزان با قیمت توافقی از آنان خریداری می شود و برنامه افزایش شمار مراکز خرید نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: کشاورزان می توانند برنج مازاد خود را طبق قیمت اعلام شده به مراکز تعیین شده بفروشند و 10 درصد نیز به عنوان شکستگی کسر می شود.

عنایتی میزان تولید برنج را در استان بیش از یک میلیون تن ذکر کرد و گفت: در مرحله اول قرار است 50 هزار تن برنج توسط شرکت انک از کشاورزان استان خریداری شود و درصورت نیاز، حجم خرید در مراحل دیگر افزایش می یابد.

رییس جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه نرخ برنج خریداری شده 15 روزه پرداخت می شود، گفت: جمع آوری برنج مازندران از اهداف اجرای طرح خرید توافقی برنج توسط شرکت های دولتی است.

وی همچنین از صادرات برنج به کشور روسیه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار تن برنج در مازندران خریداری می شود/ صادرات به روسیه

50 هزار تن برنج در مازندران خریداری می شود/ صادرات به روسیه