مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-15سياسي

کار در قوه قضاییه سخت و زیان آور است


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: دولت تصمیم گرفته است که فرمول نیروهای شرکتی را به طور کامل کنار بگذارد و ادارات به صورت مستقیم با قرارداد کار معین افراد مورد نیاز را جذب کند.

- محمدباقر الفت ظهر امروز (24 آذرماه) همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان، در جمع قضات و کارکنان اداری شهرستان زنجان که در ساختمان محاکم زنجان برگزار شد، در رابطه با جذب نیرو در قوه قضاییه، اظهار کرد: افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، پس از گزینش، احکام آنان صادر خواهد شد و در ابتدا در پست های پایین مشغول به کار خواهند شد.

وی در رابطه با تغییر عناوین پستی در قوه قضاییه، افزود: با توجه به اینکه اکثر افراد در مقاطع بالای تحصیلی قرار دارند، برای حفظ شأن اجتماعی و جایگاه خانوادگی آنان، عناوین پست ها مانند مدیر دفتر، ثبات، بایگان و منشی، به کارشناس، کارشناس ارشد تغییر پیدا خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه کار کارکنان مشغول در قوه قضاییه و دادگستری سخت نیست بلکه زیان آور است زیرا آنان خودشان را در کانون مصیبت مردم قرار می دهند، تصریح کرد: این افراد به دلیل زیان آور بودن شغل خود غالبا به بیماری های روحی و افسردگی دچار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در قوه قضاییه سخت و زیان آور است

کار در قوه قضاییه سخت و زیان آور است