مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-15سياسي

57 هزار بیکار در شرق مازندران وجود دارد


نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شمار بیکاران سه شهرستان شرق استان را 57 هزار نفر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر پنجشنبه در همایش سرمایه گذاری شرق استان با اشاره به وجود 57 هزار بیکار در شرق استان اظهار داشت: از این تعداد 32 هزار نفر در بهشهر، 15 هزار نفر در نکا و 10 هزار نفر در گلوگاه ثبت شدند.

وی بر لزوم چاره اندیشی برای رفع مشکلات بیکاران تاکید کرد و خواستار تغییر و ارتقای نگرش سرمایه گذاری در استان شد و گفت: بسیاری از مشکلات و گره های سرمایه گذاران ناشی از مجوزهای تأیید محور است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران سبب رفع مشکلات اشتغال و سرمایه گذاری می شود، عملکرد ونگرش نادرست در حوزه سرمایه گذاری طی دهه های گذشته را سبب بروز مشکلاتی دانست و خواستار تغییر این نگرش شد.

سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز میزان تولید ناخالص داخلی شرق استان را 10 درصد ذکر کرد وو گفت: برای توسعه سرمایه گذاری زمان اعطای مجوزها از شش ماه به یک ماه رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه سرمایه گذاری و زیرساختی گام های ارزشمندی برداشته است، گفت: تصویب سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی برای رفع چالش کم آبی و اعطای پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی در سال جاری از جمله اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 هزار بیکار در شرق مازندران وجود دارد

57 هزار بیکار در شرق مازندران وجود دارد