مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-15سياسي

ارتقای سواد رسانه ای بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی در کشور، تلاش برای ارتقای سواد رسانه ای و مهارت ارتباطی در بین قشر نوجوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی پیش از ظهر پنجشنبه در اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان بهزیستی با اشاره به اجرای موفق طرح مانا، حساسیت گروه سنی نوجوانی را یادآور شد و اظهار کرد: بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی در کشور، تلاش برای ارتقای سواد رسانه ای و مهارت ارتباطی در بین قشر نوجوان است.

وی مشارکت در هر جامعه را عامل توسعه و ضامن بقای آن جامعه دانست و گفت: مشارکت اجتماعی در دین مبین اسلام و به تبع آن در قانون اساسی کشور جایگاه بسیار بالایی دارد و نمی توان از نقش غیرقابل انکار مشارکت اجتماعی، در کاهش آسیب ها چشم پوشی کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: هر جا مردم در صحنه بوده اند و با احساس مسئولیت اجتماعی پای کار حاضر شده اند، موفقیت های عظیمی به دست آمده، مشکلات به نحو مطلوب مرتفع شده است.

آفاقی با اشاره به تحرکات و اغتشاشات اخیر که با محوریت عملیات روانی و جنگ رسانه از سوی شبکه های معاند اتفاق افتاد، افزود: هوشیاری والدین و ارتقا ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان و توسعه کارکردهای خانواده در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد رسانه ای بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی

ارتقای سواد رسانه ای بزرگترین رسالت متولیان فرهنگی