مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-15فرهنگي

مسابقه عکاسی «مهمانی لاله ها» همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد و همچنین سایر مراسمات مرتبط با آن، مسابقه ثبت قاب های ماندگار با عنوان «مهمانی لاله ها» برگزار می شود.

- مسابقه عکاسی مهمانی لاله ها همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد ایسنا/یزد معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد و همچنین سایر مراسمات مرتبط با آن، مسابقه ثبت قاب های ماندگار با عنوان مهمانی لاله ها برگزار می شود.

فاطمه موسوی زاده امروز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مراسم امروز تشییع پیکر 15 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در این استان، اظهار کرد: این مسابقه عکاسی در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و تلفن همراه برگزار می شود و شرکت برای همه آزاد است.

وی بیان کرد: هر شرکت کننده میتواند حداکثر 5 عکس ارسال کند و هرگونه سبک اعم از مستند، خبری، فاین آرت، فتومونتاژ و سایر قالبها، آزاد است.

این مسئول ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند فایل با کیفیت عکس ها به همراه مشخصات عکاس شامل نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تلفن همراه در ایتا یا بله به شماره 09140756367 ارسال کنند یا فایل عکس های خود را به معاونت هنری اداره کل تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی «مهمانی لاله ها» همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد

مسابقه عکاسی «مهمانی لاله ها» همزمان با تشییع پیکر 15 شهید گمنام در یزد