مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-15بين الملل

احتمال بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور


فاضل موات الزریجاوی، یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق گفت که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت و بازجویی از مصطفی الکاظمی به دلیل دست داشتن در مساله «سرقت قرن و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس» خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،عضو ائتلاف دولت قانون عراق مدعی شد که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت علیه مصطفی الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

طبق گزارش ایسنا، فاضل موات الزریجاوی، یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق در گفت وگو با شفق نیوز گفت که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق اکنون در بغداد و در منطقه خضرا حضور دارد و تحت حفاظت سفارت امریکا در عراق است.

وی گفت که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت و بازجویی از مصطفی الکاظمی به دلیل دست داشتن در مساله سرقت قرن و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و 76 نفر دیگر از دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر امریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور

احتمال بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور