مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-15بين الملل

پرتاب ماهواره نظارت بر آب ناسا به تعویق افتاد


شرکت «اسپیس ایکس» پرتاب یک ماهواره نظارت بر آب ناسا را تا جمعه 16 دسامبر به تعویق انداخت تا زمان بیشتری را برای بررسی مشکل موشک «فالکون9» خود داشته باشد.

- شرکت اسپیس ایکس پرتاب یک ماهواره نظارت بر آب ناسا را تا جمعه 16 دسامبر به تعویق انداخت تا زمان بیشتری را برای بررسی مشکل موشک فالکون9 خود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، ماهواره موسوم به توپوگرافی آب های سطحی و اقیانوسی (SWOT) ناسا قرار بود امروز پنجشنبه 15 دسامبر، در ساعت 6:46 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی برفراز یک موشک فالکون9 (Falcon 9) پرتاب شود اما شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) اکنون پرتاب را برای روز جمعه و در همان ساعت اعلام شده مد نظر قرار داده است.

مقامات ناسا در گزارش این رویداد نوشتند: پس از این که موشک فالکون9 در مجتمع پرتاب فضایی SLC-4E در پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ (VBG) کالیفرنیا روی سکوی پرتاب قرار گرفت، گروه پرتاب وجود رطوبت را در دو موتور مرلین (Merlin) نصب شده روی تقویت کننده مرحله نخست موشک شناسایی کردند.

آنها بازرسی موتورهای موشک را امروز کامل کردند اما پیش از تلاش برای پرتاب، زمان بیشتری را به تکمیل بررسی ها و تجزیه و تحلیل داده ها اختصاص خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره نظارت بر آب ناسا به تعویق افتاد

پرتاب ماهواره نظارت بر آب ناسا به تعویق افتاد