مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-15اجتماعي

جزییات کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا


سفیر ونزوئلا در ایران در جلسه کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا، گفت: کشور ونزوئلا در موضوع آموزش خواهان ارتقاء است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جلسه کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا با حضور سیلوا سفیر ونزوئلا، رودریگز دستیار سفیر ونزوئلا، مهدی فیاضی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، الهام یاوری رییس سازمان پرورش استعدادهای درخشان، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه و مهاجر نماینده معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

مهدی فیاضی در این جلسه اظهار کرد: در بازدید گذشته وزیر آموزش ونزوئلا و هیأت دانش آموزی از ایران، برنامه های بسیار مفیدی انجام پذیرفت و در جلسه ای که وزرای آموزش و پرورش دو کشور داشتند، مقرر شد کار گروهی به منظور همکاری هایی در حوزه قرارهای عملیاتی، اجرایی و کاری در راستای همکاری های آموزشی و دانش آموزی نوجوانان دو کشور تشکیل شود که این جلسه به این منظور تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا معاونین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران موضوعات همکاری های آموزشی و پرورشی را بیان خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا

جزییات کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا