مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-15سياسي

پیشنهاد تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه به شورای عالی استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شورای عالی استان ها برای سال دوم گفت: - رییس شورای عالی استان ها گفت:پیشنهاد ما برای بودجه سال 1402 تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه برای شورای عالی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شورای عالی استان ها برای سال دوم گفت: امروز انتخابات هیأت رییسه دومین سال از ششمین دوره شورای عالی استان ها برگزار شد و انتخاب اعضای شورای عالی به اقدامات سال گذشته بود.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که از ظرفیت قانون اساسی بهره ببریم و بنا شد تا فصلی را برای مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه تدوین کنیم و وزیر کشور نیز ابلاغ کرد در سال 1402 نسبت به بودجه کل کشور نظر دهیم.

سروری با بیان اینکه رفع تبعیض از جمله مهمترین برنامه های ما است گفت: کارگروهی تشکیل شده است و در فصل آموزش و بودجه اقداماتی را انجام داده ایم و در تلاش هستیم قبل از ورود انتخابات شورا ها افراد آموزش ببینند گواهینامه بگیرند و سپس وارد کار شوند.

رییس شورای عالی استان ها تصریح کرد: باید کف اطلاعات لازم برای افرادی که در انتخابات شرکت می کنند ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه به شورای عالی استان ها

پیشنهاد تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه به شورای عالی استان ها