مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-15فرهنگي

قدردانی از تهیه کننده ای که مکتب اصفهان را نمایندگی کرد


بزرگداشت هنرمند پیشکسوت سیدمحسن طباطبایی پور از تهیه کنندگان حوزه مستند، در شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» برگزار شد.

- بزرگداشت هنرمند پیشکسوت سیدمحسن طباطبایی پور از تهیه کنندگان حوزه مستند، در شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران سینما حقیقت آیین بزرگداشت هنرمند پیشکسوت سیدمحسن طباطبایی پور از تهیه کنندگان حوزه مستند، چهارشنبه بیست و سوم آذر ماه در شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار شد.

در این بزرگداشت محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره و جمعی از نزدیکان و دوستان این هنرمند حضور داشتند.

حمیدی مقدم در ابتدای این بزرگداشت گفت: قصد ما قدردانی و تجلیل از هنرمندی است که خارج از تهران به کار فیلمسازی مشغول بوده و هستند و ارتباط شان با مرکز قطع نشده است، بحث خارج از تهران برنامه ای ست که خیلی ویژه با جشنواره امسال هماهنگ شده است اما گذشته از این، زمانی که برای برنامه بزرگداشت امسال برنامه ریزی می کردیم، فکر کردم که باید مقام کسانی که در این روزهای سینمای ما، نقش تعادلی و گفتگویی را دارند و می توانند فرآیند نظرها را جمع کنند و مرکز سلیقه باشند، انتخاب شوند به همین دلیل با مشورت دوستان، احساس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از تهیه کننده ای که مکتب اصفهان را نمایندگی کرد

قدردانی از تهیه کننده ای که مکتب اصفهان را نمایندگی کرد