مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-15سياسي

کمبود دارو در پاییز جهانی بود/ حمایت از حوزه سلامت در بودجه


یک نماینده مجلس، کمبود دارو در آغاز نیمه دوم سال را یک اتفاق جهانی عنوان کرد و گفت: باید از عملکرد وزارت بهداشت در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه حمایت شود.

- احمد جباری، در گفتگو با سردرگم شدند اما با مدیریت خوب دولت سیزدهم و و تدابیر وزارت بهداشت، کرونا به خوبی مهار شد؛ این در حالی است که هنوز برخی از کشورها درگیر کرونا هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حوزه زیر ساختی به رغم اینکه برخی کمبودها و نارسایی هایی وجود دارد اما کارهای گسترده ای در حال انجام است.

جباری، یکی از اقدامات خوب وزارت بهداشت را توسعه نظام آموزش عالی در وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه و استان ما تأسیس دانشکده های پزشکی و ایجاد مراکز آموزشی مورد توجه، اقدام و عمل وزیر و مجموعه وزارت بهداشت بوده است.

وی با بیان اینکه کمبودهایی در بخش دارو وجود دارد، ادامه داد: کمبود دارو فقط مختص ایران نبود بلکه در کشورهای پیشرفته هم این کمبود را در آغاز فصل پاییز شاهد بودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: برخی از مشکلات دارویی ناشی از تحریم ها است که امیدواریم با حمایت دستگاه های مسئول و همکاری دولت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی این مشکلات رفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو در پاییز جهانی بود/ حمایت از حوزه سلامت در بودجه

کمبود دارو در پاییز جهانی بود/ حمایت از حوزه سلامت در بودجه