مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-15سياسي

نخستین جلسه عصر داستان مشهد برگزار شد


نخستین جلسه عصر داستان مشهد با حضور رضا امیرخانی در مکتب هنر رضوان برگزار شد.

- نگار تشکری، مسئول جلسه عصر داستان در نخستین جلسه این انجمن که شامگاه گذشته، 23 آذر در مکتب هنر رضوان برگزار شد، اظهار کرد: از حضور رضا امیرخانی که آغازکننده برگزاری جلسات عصر داستان است و همچنین تمام کسانی که تلاش بسیاری برای تولد دوباره و روشن شدن چراغ این انجمن داشتند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوار هستم به لطف پرودگار مهربان راه انجمن عصر داستان ادامه داشته باشد.

در ادامه امیرمهدی حکیمی، مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی بیان کرد: موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی بیش از سه دهه مشغول فعالیت است اما در این برهه برگزار نشدن جلسات انجمن داستان و جای خالی آن احساس می شد.

وی با بیان اینکه از آرزوهای دیرینه من بود تا چنین جلساتی در مشهد برگزار شود، افزود: پیشینه جلسات انجمن داستان به سال 1380 بازمی گردد که جلسات پنج شنبه ها برگزار می شد و متاسفانه من هم در دوره ای از جلسات فاصله گرفتم.

لزوم برگزاری جلسات داستان نویسی در کشور حکیمی با تاکید بر لزوم شکل گیری جلسات داستان نویسی تصریح کرد: داستان مهم ترین رویداد در دنیا است و می توان گفت سینما، تئاتر، رسانه، هنرهای تجسمی و عکاسی نیز با داستان و روایت گره خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه عصر داستان مشهد برگزار شد

نخستین جلسه عصر داستان مشهد برگزار شد