مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-15اقتصادي

شهرداری نکا در جذب سرمایه گذار موفق بود/اجرای عدالت در خدمات رسانی شهری


شهردار نکا با ابراز رضایت مبنی بر موفقیت مدیریت شهری نکا در جذب سرمایه گذار، گفت: شهرداری نکا در احداث پارک جنگلی، پارکینگ طبقاتی، پارک ملت، - ایسنا/مازندران شهردار نکا با ابراز رضایت مبنی بر موفقیت مدیریت شهری نکا در جذب سرمایه گذار، گفت: شهرداری نکا در احداث پارک جنگلی، پارکینگ طبقاتی، پارک ملت، ساحل دریا و سایر فعالیت ها در جذب سرمایه گدار برای توسعه شهری و خدمات به شهروندان موفق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی خلیلی دیشب در جمع خبرنگاران به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد شهرداری نکا پرداخت و اظهار کرد: تعیین بازآفرینی شهری و طرح تفصیلی محلات هدف مورد توجه شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد خدمات رسان در کنار بافت های فرسوده ، اقداماتی مانند زیباسازی ورودی شهر، احداث پارکینگ و دیگر اقداماتی که با مطالعه و کارشناسی دقیق، دارای بازخورد و مزایای بیشتری برای شهروندان دارد را به مرحله اجرا در آورده است، افزود: از این رو در زمینه انتخاب محلات هدف، صرفاً به فرسوده بودن مناطق بسنده نکرده بلکه کلیات را در نظر گرفته و اقدام به بازآفرینی و بهسازی در کل سطح شهر کردیم.

شهردار نکا احداث سد لاستیکی، تاسیس پارک ملت به مدت 10 هفته، آزاد سازی حریم نکارود به مدت 3 ماه، احداث بوستان شهدای گمنام به مدت 100 روز از جمله فعالیت های عمرانی اجرا شده این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری نکا در جذب سرمایه گذار موفق بود/اجرای عدالت در خدمات رسانی شهری

شهرداری نکا در جذب سرمایه گذار موفق بود/اجرای عدالت در خدمات رسانی شهری