مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-15ورزشي

تنها به قهرمانی می اندیشیم/ گام نهایی را پرقدرت برخواهیم داشت


سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز، تاکید کرد: در بازی برابر مس شهربابک به چیزی جز قهرمانی نمی اندیشیم و ایمان داریم که برای سومین بار جام را به تبریز خواهیم آورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز، تاکید کرد: در بازی برابر مس شهربابک به چیزی جز قهرمانی نمی اندیشیم و ایمان داریم که برای سومین بار جام را به تبریز خواهیم آورد.

مهتاب گلشن آبادی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم میلاد تبریز در نهمین بازی خود از مس شهربابک میزبانی خواهد کرد و به دنبال کسب پیروزی در این بازی است تا سومین قهرمانی پی درپی خود را جشن بگیرد.

وی ادامه داد: مس شهربابک در هفته های اخیر در جدول رده بندی میلاد تبریز را تعقیب کرده و حریفی دست وپا بسته به حساب نمی آید و به همین علت با قدرت و آمادگی هرچه تمام به استقبال این بازی خواهیم رفت.

گلشن آبادی تصریح کرد: میلاد تبریز با توجه به شرایطی که از بدو تاسیس این تیم در نظر گرفته شده است بازیکنان تراز اول کشورمان را به خدمت گرفته و با چاشنی بدمینتون بازان بومی و نفراتی همچون فاطمه مونس خواه و آیسان زارعی موفق شده است در سال های اخیر عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و اکنون با آمادگی هرچه تمام تر به دنبال سومین قهرمانی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها به قهرمانی می اندیشیم/ گام نهایی را پرقدرت برخواهیم داشت

تنها به قهرمانی می اندیشیم/ گام نهایی را پرقدرت برخواهیم داشت