مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-15اجتماعي

انتقال 50 باردار گرفتار در سرما توسط اورژانس آذربایجان شرقی


رییس اورژانس آذربایجان شرقی از امدادرسانی به بیش 300 نفر گرفتار وانتقال 50 مادر باردار در سرما و کولاک شدید در نقاط صعب العبور در شهرستان های استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغری جعفری روحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به منظور امدادرسانی در جاده های استان و همزمان با آغاز فصل سرد سال شروع شده و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل اورژانس افزود: کارشناسان اورژانس با استقرار و پوشش خدمات فوریت های پزشکی در سطح جاده و شهر در قالب طرح زمستانه 1401 به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رییس اورژانس استان بیان کرد: تیم های واکنش سریع اورژانس آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه و صعب العبور در این طرح ایفای نقش خواهند داشت.

جعفری با اشاره به اینکه بیش از 900 کارشناس اورژانس در راستای اجرای این طرح به خدمات رسانی می پردازند بیان کرد: 150پ ای گاه اورژانس وبیش از 150 خودروی عملیاتی اعم از آمبولانس اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و همچنین بالگرداورژانس هوایی در طرح زمستانه 1401 بکارگیری می شوندد.

رییس اورژانس به لزوم رعایت نکات ایمنی در سفر از سوی رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی استانی با اقلیم های مختلف است و شامل مناطق کوهستانی و صعب العبور و کولاک هستیم، لازم است ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 50 باردار گرفتار در سرما توسط اورژانس آذربایجان شرقی

انتقال 50 باردار گرفتار در سرما توسط اورژانس آذربایجان شرقی